Saturday, April 09, 2005

Afscheid van Het GOED

Vanaf 1 september 2004 tot 1 maart 2005 ben ik adjunct-directeur van Het GOED Kringloopwarenhuizen geweest. Formeel ben ik tot 1 juni 2005 in dienst, maar alles wat ik nu doe of zeg is voor mijn eigen rekening en niet namens Het GOED en visa versa.

Ik kwam met Het GOED in contact omdat het de toenmalig zusterbedrijf was van Marktplaats.nl. Al snel raakte ik onder de indruk van de 12 winkels zoals die door de drie oprichters Bob, Reinier en Joep zijn neergezet. De mensen die er werken, zijn fantastisch en ik kijk met plezier en trots terug op de korte tijd die ik er werkte. De strategie die ingezet is onder Willem van Rijn, eerst "Met minder mensen, meer doen" en nu "Klant centraal" is helemaal juist.

Het zijn de mensen die Het GOED maken! Ik blijf graag in contact met alle ex-collegas. Mijn mobiele nummer was, is en blijft: 06 295 47 689

JOHN

No comments: