Sunday, December 31, 2006

Tikkertje oftwel blog-tag



Mijn clubgenoot Ronald Carpentier (die net vader is geworden !) heeft me virtueel aangetikt voor blogtag.
"As you have probably already noticed there is this game going around the blogosphere called Blog-Tag. The game was started by Jeff Pulver on December 10. Goal of the game is to reveal five things about yourself that relatively few people know."

Normaal gaat Sinaas alleen over fysieke marktplaatsen, maar de uitzondering bevestigt de regel.
5 dingen over mezelf dat niet veel Sinaas lezers weten:
1. Ik doe graag aan verschillende duursporten. Heb 4 marathons gelopen, de (alternatief) Elfsteden, de Vasaloppet,etc. In mei 2007 wil ik met vrienden de Mt. McKinley beklimmen.
2. Meer dan de helft van mijn leven, vanaf mijn 14de tot nu 36 jaar heb ik in Nederland en Duitsland gewoont maar ik spreek nog met een Canadese accent van de jaren die ik in Montreal woonde.
3. Mijn favoriete kunstenaar is Alexander Calder en ik hou ervan mobielen te maken die lijken op zijn werk.


4. Ik luister graag naar Podcasts zoals The Catholic Insider op de roze Ipod Mini die ik eigenlijk voor mijn vrouw kocht.


5. Mijn voornaam is Ansgar (naar mijn vader). Mijn tweedenaam en roepnaam is John. Een iets ouder familielid heet echt John en is chairman van Redevco.

Ik tik Erwin Boogert, Sylvia Scheepbouwer, Robin Schuil, Maricelle en voor de overstap naar Hyves Maarten Jonkman http://jonkman71.hyves.co.uk .

verKoopwinkel Amsterdam: Kijken op Internet, verKopen in de winkel