Thursday, January 04, 2007

Speurders Store wordt TROC ?



Naar aanleiding van een bijdrage in de VerKoopwinkel gastenboek van Jaap Rensen en een E-mail van mij aan hem(zie onderaan) schreef Jaap Rensen (oprichter Speurders Store en eigenaar van een aantal Cash Converters franchises in Nederland), het volgende:

From: "j.rensen"
To: verKoopwinkel
Subject: RE: TROC Nederland !?
Beste John,
Dank voor je mail...Inderdaad heb ik vorige week de master franchise voor Troc in Nederland verkregen.
Het plan is om de komende jaren dit concept in Nederland jaarlijks met een
aantal vestigingen uit te breiden.
Mijn keuze voor Troc heeft als achtergrond dat alles daar in huis huis is
( mag ook wel na 20 jaar ervaring en een kleine 200 vestigingen)wat er nodig is om als franchisegever te functioneren.
Bovendien zijn het gesprekspartners waarbij ik mij thuisvoel ( retailers) en
voelde ik er niets voor om het wiel weer uit te vinden.Ik gun mijzelf daar
ook de tijd niet voor.
Ik maak snel eens een afspraak om wat bij te praten.
Er is geen enkel bezwaar om e.e.a. in je weblog te vermelden, heet van de
pers.
Wij zijn aan het onderzoeken in hoeverre het speurdersstore concept
gecombineerd kan worden.( het voordeel van de naamsbekendheid met de
ervaring van Troc)

Ik hou je op de hoogte,
Met vriendelijke groeten,

Jaap Rensen.

Jaap schreef in de verKoopwinkel gastenboek:
"Jaap Rensen - j.rensen@cashconverters.nl geplaatst op dinsdag 02 januari
2007

Beste John en Dick,

Ook voor jullie nog de beste wensen, een voorspoedig en gezond 2007.
Laat de goede ontwikkeling voor jullie bedrijf zich voortzetten.

Namens het team van Speurdersstore,Cash Converters en Troc Nederland.

Jaap Rensen "

-----------------------------------------
Beste Jaap,

Bedankt voor je bijdrage aan onze Gastenboek. Beste wensen ook voor het
nieuwe jaar
2007. Wij zijn erg benieuwd naar jullie voortgang.
Lees ik het goed? Heb je de master franchise voor TROC Nederland gekocht ?
Of zijn
jullie de eigenaar van de Haagse TROC :) www.troc.nl ?
Heb je bezwaar als ik daarvan melding maak in mij weblog (
www.sinaas.blogspot.com ) ?

Met vriendelijke groeten,
Ansgar "John" Brenninkmeijer

verKoopwinkel Amsterdam: Kijken op Internet, verKopen in de winkel