Sunday, October 03, 2021

Waakvlam op de Dam. #FreeDam tot einde noodverodeningen en "tijdelijke wet maatregelen Covid19". Fakkel van vrijheid.

Waakvlam voor vrijheid*. 

Vanaf zondag 10 oktober 13 uur: een kleine fakkel (jongleer knots) verlicht met lampolie 24 uur per dag op de Dam tot einde van alle coronamaatregelen cq. einde "tijdelijke wet maatregelen Covid19" 


Estafette met vlam, lampolie, campeerbed, stoel, Dixie. 
grote borden op palen, stoelen. 

To do: Bord bestellen vanuit vlamopdedam dropbox met paal. #vlamopdedam 
1000 flyers Vlam van liefde
Kastje/altaar bouwen voor kaarsjes
Noveen kaarsen met Vlamopdedam.nl logo.


 fakkel

Net aangemeld bij Burgemeester Halsema.
Wij hebben uw kennisgeving ontvangen op 3-10-2021 om 14:11.
 
Het nummer van uw kennisgeving is 2021-2571079.
*Vrijheid ligt gevoelig. Van een kennis: "Ik persoonlijk vind dit een enorme gevoelige kwestie , we zijn door een periode van verschrikkelijke pandemie gegaan . Ik heb kennissen verloren door de ziekte omdat er geen vaccinatie nog was en dat behandeling niet toereikend was om het tij te keren . In de ziekenhuizen was het gedurende de pieken echt verschrikkelijk. 
Als ik virusontkenners hoor praten , zeer beangstigend.
Vaccinatie is een persoonlijke keuze , maar dat heeft gevolgen voor de maatschappij die uit een verschrikkelijk dal probeert te klimmen . Vrijheid is een heel gevoelig onderwerp en zeker in relatie met tweede Wereldoorlog en actuele situatie , daar moet je heel heel voorzichtig mee omgaan."

Op 23 februari 2021 schreef ik een brief naar een klant en ook naar mijn collega's: "Gevoelsmatig gaat het mij op dit moment niet over politiek, maar over vrijheid. Ik heb een eed afgelegd als Reserve Officier Veldartillerie om onze vrijheid te verdedigen. Binnen Nederland zal ik geen geweld gebruiken. Ik blijf wel staan voor vrijheid." 


    Mocht het zover komen dat de politie ergens zegt: "De eerste die gaat staan voor vrijheid wordt neergeschoten.", dan zal ik met rechte rug opstaan en mijn Schepper tegemoet gaan." 


2 comments:

Unknown said...

Prima initiatief Ansgar. Blijf vreedzaam strijden. Femke, ik begrijp je woorden heel goed, maar blijf svp beseffen dat het coronapaspoort als zeer discriminerend wordt ervaren door 1,8 miljoen Medemensen.

Ansgar John Brenninkmeijer said...

Precies.