Saturday, May 31, 2008

De zitkamer foto's van Mijn Huis en Tuin ism verKoopwinkel

Bron: Mijn huis en tuin Zo ziet onze zitkamer er nu uit!

Wel een heel verschil met een paar maanden geleden he? Ik ben er erg blij mee! Het is gewoon een kick om leuke, goedkope meubeltjes te scoren en naar mijn eigen smaak op te knappen:-) Het creme leren bankje (van verKoopwinkel) was ook al zo'n koopje en het ziet er nog prachtig uit. Met 10 katten ga ik denk ik ook geen nieuwe bank meer kopen, is gewoon zonde;-)

Toen ik gisteren hoorde dat mijn nek in orde was (MRI scan gehad) ben ik meteen naar de verkoopwinkel van Marktplaats hier in Zaandam gegaan en heb dat leuke tv kastje gekocht in Queen Ann stijl...Ik zag er potentie in en voor 27,50 hoef ik het niet te laten toch? Gisteren dus geschuurd en 2 x geschilderd (vannacht onrustig geslapen, zere arm) en net uit mijn werk het afgeschuurd...Verstandig is het niet, want mijn lijf protesteert alweer (maar dat komt ook door het tillen aan het kastje vermoed ik) maar ik vind hem enig geworden! Helemaal mijn smaak:-) Ik ben trouwens blij dat deze stijl het toelaat om niet zo netjes te schilderen want een echte schilder zou zich rot schrikken;-)

Voor:

Na:


verKoopwinkel Amsterdam: Kijken op Internet, verKopen in de winkel

No comments: